CinemaxX Filmklub fejl

Submitted by nowak on Sun, 05/07/2017 - 11:54
Forums

For nogle uger siden, da jeg skulle ind og se Avatar, besluttede jeg mig for, at bestille over CinemaxX Filmklub. Den 18. februar 2010 fik følgende mail fra filmklubben:

Quote

Til nye medlemmer af CinemaxX Filmklub
 
Tak fordi du har valgt at blive medlem af vores filmklub.
 
I januar 2010 lavede vi en del om på vores hjemmeside. Blandt andet blev vores internetservere flyttet og i den forbindelse skete der fejl som beklageligvis berører dig.
 
Da du meldte dig ind i Odense eller Århus blev du fejlagtigt medlem i København. Vi kan desværre ikke ændre denne opsætning manuelt, og det er derfor vigtigt at du selv ændrer dette.
 
Vi beder dig derfor gøre følgende for at melde dig rigtigt ind. Det er vigtigt at du udfører nedenstående punkter i den viste rækkefølge, da du ellers vil blive opkrævet 25 kr. for et ebillet-kort næste gang du køber billet.
 
1) Meld dig først ud af CinemaxX Filmklub København - klik her
2) Meld dig dernæst ind i den ønskede filmklub
    Odense - klik her
    Århus - klik her
3) Klik ved "Jeg har et ebilletkort i forvejen" - også selvom du ikke har modtaget det med posten
    endnu. Benyt samme mail-adresse og kode som ved punkt 1)
 
Vi beklager endnu engang denne fejl, og håber du fremadrettet får glæde af dit gratis medlemskab.
 
Med venlig hilsen
 
Rikart Olander Købke
Filmchef
 
CinemaxX
CinemaxX Danmark a/s
Telefon: (++45) 70 260 199
Telefax: (++45) 70 260 299
Mail: riko@cinemaxx.dk
Web: http://www.cinemaxx.dk
Web: http://www.minimaxx.dk


Ved udmelding får man disse fine beskeder:

Quote

Udmelding

Ønsker du at melde dig ud af CinemaxX Filmklub?

Hvis du melder dig ud, vil du ikke længere modtage indbydelser, information, særtilbud og rabatter.

Hvis du fortsat ønsker at benytte dit kort, som almindeligt ebillet-kort, kan du gøre det. Vær dog opmærksom på at der opkræves et gebyr på 25 kroner første gang du foretager et køb (med mindre du har betalt dette allerede).


Her er mit svar til CinemaxX:

Quote

Kære Rikart.

Du mener vel, at I ikke kan ændre denne opsætning automatisk. Selvfølgelig kan I ændre det manuelt. I vil ikke spilde jeres ressourcer! Dårlig service.

Venlig hilsen.

Grzegorz Nowak, cand.merc.logistik




Modify message